Сьогодні, 3 лютого, він заявив, що йде з посади та підбив підсумки своєї роботи в управлінні за 5 років.
Це мій останній день на посаді начальника Управління з питань реклами. Саме час підвести підсумки під кодовою назвою “реформа столичної реклами“, – написав Смирнов.
За його словами, у місті була встановлена нова система взаємодії в сфері зовнішньої реклами: громада – місто – бізнес.
На початку роботи нас зустрів суцільний жах. Потрібно було зазирнути в безодню, яка щодня відображала нам тисячі незрозуміло розміщених конструкцій, дивні процеси в підрозділах та обурених киян. Іншими словами: це була вже сформована своя “екосистема”. Як вона виглядала – зараз можуть нагадати, на щастя, тільки фотографії “до”, – розповідає посадовець.
Починали все з того, що потрібно було визначити всі існуючі рекламні засоби, тобто промоніторити кожну вулицю столиці на предмет настирливої реклами. Об’єм роботи – гігантський, але команда управління власними силами пройшлась по всіх куточках Києва та нанесла на мапу всю існуючу рекламу.
На сьогоднішній день робота продовжується щодня, а мапа відкрита для всіх на сайті та оновлюється в режимі онлайн”, – зауважує Олександр Смирнов.
Далі було створено величезний документ (майже півтори тисячі сторінок формату А-3), згідно з яким в місті скорочено та впорядковано розміщення наземної реклами – борди та сіті-лайти.
Раніше їх налічувалось понад 12 тисяч, нині залишилось менше 4,5 тис.одиниць, тобто зменшилось більш як на 60%”, – пише начальник Управління.
Звісно, цього було мало, адже для викорінення проблеми потрібно налагодити комунікацію між місцевою владою та представниками бізнесу, підприємцями.
Так от, для них спростили механізми подачі документів (10 днів замість кількох місяців), розробили чіткі критерії розміщення реклами, а також почали проводити онлайн-консультації , де “людською мовою” пояснюють підприємцям, що “це про повагу до міста і взагалі не складно”.
Крім того, була введена спеціальна система “автодозвін”, яка покликана здійснювати систематичні дзвінки на номери телефонів, вказані на незаконних рекламних конструкціях. Таким чином було демонтувано більше 76 тисяч рекламних конструкцій (наземна, фасадна, вивіски).
Також за цей час у місті було запроваджено онлайн-систему “Я-інспектор”, яка дозволяє кожному містянину бути інспектором, моніторити місто та надавати фото і опис фахівцям управління.
До речі, нещодавно у Києві почали з’являтися сіті-лайти, біл-борди і навіть носії у метро з соціальною рекламою, на якій тварини з сумними поглядами ніби благають про захист від жорстокості. Надписи на бордах закликають відмовитись від натурального хутра, заборонити цирки з тваринами, відмовитись від контактних зоопарків, захистити домашніх тварин тощо.
Читайте також: Могильні плити замість людей. Жорстка соціальна реклама про COVID-19 від МОЗ