Про це розповіли у “Київавтодорі”, коментуючи фото нібито руйнувань на естакаді Південного мосту, що були поширені у соцмережах і ЗМІ.
Там вважають, “що деякі медіа використовують знімки для залякування жителів”.
Насправді, запевняють фахівці підприємства, на розповсюджених у ЗМІ світлинах нібито руйнувань Південного мосту видно один із етапів ремонту опор: з основних несучих конструкцій будівельники знімають захисний шар бетону.
За словами дорожників, це потрібно, щоб в подальшому посилити опори додатковим армованим каркасом. Після армування, за сприятливих погодних умов, виконають бетонування. А щоб вода не пошкоджувала конструкції, додатково нанесуть полімеризований захисний шар покриття.
Такі роботи уже виконані на 10 стійках опор естакади, кажуть в “Київавтодорі”.
На балці прогонової будови, де на одному із фото зафіксовано пошкодження, під час ремонту також виконають комплекс робіт з оновлення консольної частини.
У “Київавтодорі” нагадали, що капітальний ремонт опор, ригелів, який передбачає і заміну деформаційних швів, розпочався у серпні 2021 року і триває у 2022-му.
Також зазначається, що фахівці “Київавтошляхмосту” постійно контролюють експлуатаційний стан усіх споруд Південного мостового переходу через р. Дніпро.
Нагадаємо, днями в мережі з’явились фото, на яких видно іржаву арматуру і “обгризені” опори Південного мосту (ФОТО).
Як писав “ВК”, на мосту Патона в Києві показали оновлену секцію металевої огорожі. Мешканці столиці звернули увагу, що новенькі бильця вже почали іржавіти.