Роботи на мосту мають розпочатися уже влітку, а завершені будуть до кінця 2021 року.
Міст наразі залишається на балансі “Укрзалізниці”, а з боку “Укравтодору” отримує повну управлінську та операційну допомогу.
Ми всіляко на всіх етапах будемо супроводжувати – на етапі розробки проєкту, коригування проєктної документації, експертизи і на етапі будівництва. Коли об’єкт буде добудований на Лівому березі, далі можна говорити кому і яку його частину передавати. Тобто за це не йде змагання. Змагання за те, щоб кияни врешті решт отримали нормальну транспортну інфраструктуру”, – наголосив очільник Укравтодору Олександр Кубраков.
Дарницький міст – це комбінований залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві, що включає залізничну колію та шестисмугову автомобільну дорогу. Споруджували міст протягом семи років з 2004-2011 рр. Міст лише частково введено в експлуатацію, з 2010-2011 відкрито рух для залізничного транспорту та з’їзди та заїзди автомобільної частини моста на правому березі. На лівому березі міст переходить в Дарницьке шосе, саме там планувалося побудувати з’їзди/заїзди на Дніпровську набережну. Більше 10 років тому будівництво було призупинено на невизначений термін.
Зауважимо, мер столиці Віталій Кличко днями пояснив, чому місто не може добудувати Дарницький міст, і попросив не вставляти палки в колеса, а взяти і наприклад побудувати “Велику кільцеву дорогу навколо столиці, яка зніме транспортне навантаження, зі столичних доріг та мостів”.