Про це у Facebook повідомила співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова.
“Традиційна черга на “Київську перепічку” стала ще більшою, ніж до війни. Індекс валюти росте – вже 30 грн, для економістів ці цифри говорять багато. Спальні райони виглядають більш живими, ніж повністю “мертвий” центр. Неможливість заправити автомобіль, проблеми із громадським транспортом закривають людей на масивах, як у період пандемії. Кажуть, ще мільйон киян не повернувся. Можливо, серед них були найбільш платоспроможні, які зараз витрачають свої гроші в інших містах та країнах. Але кіоски з шаурмою почуваються краще, ніж всі зараз. Проста та дешева їжа – тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки – головна аудиторія”, — каже експертка.
Нагадаємо, що легендарна “Київська перепічка” здорожчала до 30 гривень, люди далі шикуються в черги, незважаючи на ціну.