Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту: як проходитимуть лівобережні підходи та коли їх збудують

Автор: Галина Ворона
20:12 26.04.2021

У Києві вже цього року мають відкрити Подільсько-Воскресенський міст, який з’єднає Поділ з Воскресенкою і Райдужним масивом. Та на цьому будівництво мосту не завершиться, адже ще щонайменше 15 років знадобиться на облаштування трьох лівобережних підходів.

Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту: як проходитимуть лівобережні підходи та коли їх збудують
Світлодіодне освітлення

Як розповіли на Facebook-сторінці Генерального плану Києва, згідно з проєктом Генплану, Подільський мостовий перехід матиме три основних лівобережних підходи:

  • На вулицю Оноре де Бальзака. Даний підхід пройде вздовж залізниці, до існуючої транспортної розв’язки, яка знаходиться на перетині проспекту Романа Шухевича з вулицею Оноре де Бальзака. Цей об’єкт є першочерговим і з’явиться протягом найближчих 5 років.
  • На вулицю Алішера Навої. Цей підхід буде частково проходити вздовж залізниці і далі виходити на подовження вулиці Алішера Навої. Для реалізації даного заходу передбачається реконструкція вулиці Алішера Навої. Срок будівництва цього переходу – 10-15 років.
  • Через озеро Радунка з виходом на вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського. Для цього проєкту збудують мостовий перехід через озеро Радунка, реконструюють вулиці Микитенка та Сулеймана Стальського, а сам підхід забезпечить вихід Подільського мостового переходу на вулицю Братиславську. Цей підхід буде зведено на перспективу.

Розробники Генплану кажуть, що запустити одночасно всі підходи не вийде, тому мостовий перехід буде запускатися певними пусковими комплексами. Спочатку міст матиме вихід на вулицю Бальзака (це забезпечить обслуговування мешканців ж/м Троєщина), потім на Алішера Навої (забезпечить обслуговування ж/м Воскресенка).

Будівництво Подільського мостового переходу є вкрай важливим заходом з точки зору покращення транспортного сполучення між різними частинами міста. Проте слід розуміти, що Подільський міст зводиться перш за все для Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену”, – зауважили у Генплані.

Нагадаємо, Подільсько-воскресенський міст почали зводити в 2003 році. У лютому 2020 там встановили 500-тонний проліт, а в червні 2020 року розпочався монтаж 64 вант, на яких буде підвішений основний проліт мосту через Дніпро. 

 
Крім цього, маємо дивовижне відео Подільсько-Воскресенського мосту в “зимовій сплячці”.   

Великий Київ у Google News

підписатися