Наразі в КП «Київський метрополітен» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій.
Зараз там не вистачає 83 машиніста електропоїздів 48 електромеханіків та 161 токаря і слюсаря за відповідними напрямами.
Про це повідомляє комунальне підприємство.
Причиною дефіциту кадрів частково стала вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом.
Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується.
Враховуючи кадрову ситуацію, найближчим часом навіть будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між «пік» та на 45 секунд у «пікові» години.
Київський метрополітен є вузькопрофільним підприємством, і підготовка та адаптація деяких професій потребує довготривалого спеціального навчання. Так, машиніст електропоїзда, до моменту його самостійної роботи на лінії, навчається більше 12 місяців.
Нагадаємо, що підземні станції столичної метро є спорудами подвійного призначення та використовуються цілодобово як укриття під час повітряних тривог для десятків тисяч киян і гостей столиці. Для надійної та безперебійної роботи складного комплексу інженерних мереж і конструкцій працюють сотні висококваліфікованих фахівців, оперативно замінити яких немає змоги.