Вантажні перевезення як бізнес: чи вигідно займатися?
Таке запитання задають собі підприємливі люди у пошуках гарного заробітку. Вони шукають зайнятість, що дозволяє отримувати пристойні кошти та жити у достатку. У цій ситуації необхідно визначити перспективність вантажоперевезень у сьогоднішніх реаліях як бізнесу. Як у своїх звітах повідомляють компанії з вантажоперевезень у Києві, карантин на місячні обороти вплинув зовсім незначно.
Бізнес-модель вантажних перевезень: основні складові
Будь-який бізнес – це кропітка робота.
Він приносить винагороду лише тим, хто готовий працювати з повною самовіддачею. Якщо ви працювали водієм, то для ведення своєї справи вам доведеться навчитися розбиратися у бухгалтерії перевезень, грамотно спілкуватися з керівниками компаній-замовників. Отже, початківцю важливо розглянути бізнес перевезень вантажів у двох площинах і визначити:
• реальні можливості для відкриття бізнесу;
• рентабельність вантажоперевезень загалом як виду діяльності.
Вантажні перевезення як бізнес: формула успіху
При створенні бізнесу вантажоперевезень слід враховувати наступні важливі чинники: якість і ціна, терміни і безпеку. План дій зі створення бізнесу складається з низки етапів:
• Придбання вантажних автомобілів, питання з гаражем чи стоянкою.
• Реєстрація бізнесу вантажоперевезень.
• Оренда або придбання офісу.
• Найм працівників – водії, вантажники, диспетчер, бухгалтер.
• Відкриття рахунку для безготівкових розрахунків.
Вантажні перевезення як вид економічної діяльності
Для юридичної реєстрації бізнесу слід оформити статус ФОП або підприємство. Працювати на вантажоперевезеннях на єдиному податку набагато вигідніше. Вам підійде 2-а або 3-я група. ПДВ регулюється на основі ст. 185.1 ПКУ. Коди економічної діяльності – відповідно до КВЕД:
• 49.41 – вантажний автомобільний транспорт;
• 49.42 – переїзди, послуги перевезення речей.
Вантажне таксі: як залучати клієнтів
Замовникам вантажного таксі, в першу чергу, потрібно, щоб вантаж був доставлений з мінімальними витратами часу і недорого. При виконанні цих умов можна отримати задоволеного клієнта. А задоволений клієнт стане частим замовником, його рекомендації допоможуть наростити клієнтську базу.
У Києві, приміром, на ринку працюють численні компанії-перевізники, як-от Давай Переедем. Часто водії зі своїм вантажним таксі йдуть на співпрацю з досвідченою компанією, а не створюють своє вантажне таксі з чистого листа. Це допомагає отримувати дохід від бізнесу одразу та не займатися бюрократичними справами.
Для цієї галузі важливо забезпечити присутність в інтернеті: мати власний сайт, який легко знайти у пошуку. Замовнику легко зробити пару кліків і знайти хороші відгуки про перевізника. Тож, співпраця з компаніями, які мають популярний сайт, збільшить кількість замовлень.
Реєстрація на транспортних біржах і співпрацю з великими транспортними компаніями збільшують шанси на успіх. Ефективно також діє наочна реклама на кузові власного вантажного таксі. Тож, вибирайте свій шлях до успіху та дійте!
Читайте також: “Екватор дорожньо-ремонтного сезону-2020: що зроблено і планується в Києві”