Більшість українців купують залізничні квитки онлайн. Скільки придбали за минулий рік

20:59 22.01.2021

У 2020 році пасажири Укрзалізниці придбали 66% квитків через Інтернет, не звертаючись до послуг залізничної каси.

Більшість українців купують залізничні квитки онлайн. Скільки придбали за минулий рік

Як повідомили у пресслужбі Укрзалізниці, за минулий рік в мережі було продано 12,9 млн залізничних квитків.

Всього за цей період Укрзалізниця реалізувала понад 19 млн квитків, з яких 3 млн проїзних документів були повернуті пасажирами.

На цей показник вплинули карантинні обмеження в березні-травні 2020 року й подальше введення “червоних зон” з червня 2020 року та, як наслідок, відміна залізничного сполучення“, – пояснює пресслужба компанії.

Зазначається, що українці все частіше обирають онлайн-формат букінгу, бо таким чином можна отримувати найактуальнішу інформацію щодо наявності місць у поїздах та вартості проїзду. А ще – це можливість оформити пільговий квиток на прямо на сайті перевізника.

Нагадаємо, з 12 січня Укрзалізниця запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram. Він не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. Вже за першу добу роботи чат-ботом скористались 17 тис. клієнтів.

Читайте також: “Укрзалізниця” хоче повернути харчування у поїзди – чекає пропозиції від бізнесу

Великий Київ у Google News

підписатися