Іграшки Labubu активно продається за межами Південної Азії з 2019 року, і ось дісталися України. У Великобританії ажіотаж на забавку був таким великим, як на нові версії смартфонів. Навіть були змушені зачиняти магазини аби гості не наробили безладу.
Labubu — один із персонажів фантастичного всесвіту The Monsters, створений художником з Гонконгу Кейсеном Лунгом разом зі всесвітньо відомим брендом Pop Mart у 2015 році. На вигляд – суміш образів кролика та казкового чудовиська.

Згодом Дуа Ліпа та Ріанна почали носити іграшки замість модного аксесуару і вони стали дуже популярними.
Маркетологи продають іграшки за принципом, схожим на яйця в Кіндер Сюрпризах – покупці отримують коробку, не знаючи, як виглядає персонаж всередині.

Кажуть, що через лімітовану кількість вартість іграшок вкрай висока – від 1 тис. до 10 тис. грн в залежності від колекції. Така забавка є модним надбанням дітей шкільного віку. Також пішла хвиля придбання Labubu серед дорослих – деякі намагаються колекціонувати ляльки, інші ж – намагаються таким чином пробудити свою внутрішню дитину.

