Forbes розповідає, які авіалінії куди планують літати і чого варто очікувати пасажирам.
Європа
- Lufthansa планує запустити 3,600 рейсів (1,800 в обидва боки) до Німеччини, Майорки, Софії, Праги, Ніцци, Будапешту, Дубліну, Риги, Кракова та Бухаресту з кінця червня.
- Brussels airlines заявляють, що відновлять польоти до Німеччини, Швейцарії, Іспанії, Португалії та Греції з 15 червня,
- Eurowings збираються відновити рейси з Кельну, Штутгарту та Мюнхену до Пальми з 18 травня.
- Ryanair планує запустити 40% своїх рейсів, починаючи з 1 липня, це близько 1000 рейсів на день.
- Swiss відновить 180 рейсів до 45 європейських міст в червні.
- Wizz Air планє відновити 15 напрямків з Лутона протягом травня. Серед напрямків – Будапешт, Братислава, Белград та Тенерифе.
Середній Схід
- Emirates збираються відновити 9 міжнародних напрямків, з них 5 в Європу (Лондон, Мілан, Мадрид, Франкфурт, Париж), починаючи з 21 травня.
- Qatar планує відновити рейси до 20 європейських міст з кінця червня.
Американські авіалінії
- Delta планують відновити рейси з Атланти до Амстердаму, Франкфурту та Парижу з 18 травня.
А що ж Європа?
Європейська Шенгенська зона може бути закритою до вересня, щоб захиститися від коронавірусу з США та інших країн.
Президент Франції Емануель Макрон також нещодавно заявив, що імовірність продовження локдауну до вересня – дуже імовірна.
А що ж Україна?
В Україні авіалінії продають квитки на авіарейси в Європу на дати кінця травня – початок червня.
Читайте також. Виліт з локдауну. Коли відкриються повітряні ворота Києва
Але прессекретарка Міністерства інфраструктури України Оксана Герасимова заявила, що авіалінії, що продають квитки, вводять пасажирів в оману.
Оксана Герасимова пояснила:
Щодо дій авіакомпаній з продажу квитків на 23 травня – такі дії до ухвалення рішень урядом є передчасними та вводять в оману пасажирів. Рекомендації щодо роботи аеропортів готуються, відкриття сполучення з іншими країнами залежить від рішень відповідних урядів щодо відкриття кордонів для громадян іноземних країн та епідеміологічної ситуації”.
У Мінінфраструктури наголосили, що необхідно орієнтуватися на офіційні заяви та рішення уряду.
Читайте також: Без ручного багажу і Duty Free – глава МАУ про майбутнє авіа
«Світ буде іншим». 10 прогнозів президента МАУ Євгенія Дихне про авіабізнес