Анастасія Колісник, MOVNAcouture: «Жінка може нести рівну відповідальність із чоловіком, бути так само продуктивною, успішною та впливовою»

16:18 06.01

Піклуватися про жінок та боротися за їхню видимість — це перш за все шанобливо ставитися до власного колективу, аби проєктувати цю повагу назовні. Саме цим займається CEO агенції MOVNAcouture Анастасія Колісник.

Анастасія Колісник, MOVNAcouture: «Жінка може нести рівну відповідальність із чоловіком, бути так само продуктивною, успішною та впливовою»

Анастасія Колісник, MOVNAcouture: «Жінка може нести рівну відповідальність із чоловіком, бути так само продуктивною, успішною та впливовою»

 MOVNAcouture — це освітня агенція, яка працює у двох напрямках: школа іноземних мов та школа стилю мовлення. У школах є різні формати занять — індивідуальні та групові, зокрема корпоративні для бізнесу. Колектив агенції суто жіночий, який працює як в Україні, так і за кордоном.

З початку повномасштабного російського вторгнення перед агенцією постало питання збереження команди й адаптації формату роботи з огляду на нові реалії. Зокрема, команді довелося перейти в онлайн-простір, аби кожна з працівниць, попри своє місцеперебування, могла працювати.

Щоб розширити цю підтримку, Анастасія Колісник пройшла навчання з Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs) та почала їх впроваджувати в роботу свого бізнесу. Наприклад, у MOVNAcouture проходять регулярні корпоративні тренінги, зокрема психологічні, для нормалізації психічного стану працівниць. Сім представниць команди MOVNAcouture отримали можливість професійного й особистісного розвитку. Зокрема, це внутрішні менторські програми, підвищення навичок продажів, навчання з розв’язання конфліктів тощо. Ба більше, у MOVNAcouture стежать за визначенням потреб та бажань команди, допомагають кожній формувати життєву стратегію. Як каже Анастасія, «дівчата стали більш залучені, пропонують ідеї, а не лише роблять те, що ми запланували. Вони відчувають, що реально підвищують якість свого життя, і це відчувають наші клієнти та клієнтки».

MOVNAcouture також працює над покращенням робочих умов жінок. Понад 30 жінок регулярно працюють з агенцією проєктно, самостійно визначаючи комфортний обсяг роботи. Це маленькі приклади того, як жінки можуть піклуватися про жінок та створювати для них комфортні робочі умови з повагою до особистого часу та їхньої професійності.

«Є таке запитання “Хто у кімнаті дорослий?” Відповідь на нього дає розуміння, на кого ми орієнтуємося, кому підпорядковуємося, на кого покладаємо відповідальність.

Ініціативи для уповноваження жінок допомагають усвідомити, що в кімнаті може бути Доросла, а не лише Дорослий. Жінка може нести рівну відповідальність з чоловіком, бути так само продуктивною, успішною, впливовою. Ініціативи з уповноваження жінок на місцях — це цеглинки, з яких будується нова візія, де жіноцтво розбудовує бізнес-системи нарівні з чоловіками», — пояснює Анастасія.

MOVNAcouture також комунікує нові принципи назовні. У корпоративних продуктах школи стилю мовлення зʼявилися модулі про гендерну рівність та жіноче лідерство. Якщо агенція замовляє рекламні інтеграції для бізнесу, то Анастасія стежить, аби вони були гендерно відповідальними. Клієнти та клієнтки агенції почали активно вживати фемінітиви — за прикладом представниць MOVNAcouture.

«Інтеграція WEPs дозволяє компаніям не лише досягати успіхів у бізнесі, а й робити внесок у побудову більш рівноправного суспільства. Компанії, які впроваджують WEPs, спостерігають зростання продуктивності праці та мотивації співробітників і співробітниць. Жінки отримують більше можливостей для кар’єрного розвитку та навчання, що позитивно впливає на їхнє залучення та лояльність до компанії», — підсумовує Анастасія.

Цей матеріал створено в межах ініціативи «Розширення можливостей жінок у бізнесі», що здійснюється в межах проєкту «Трансформаційні підходи для досягнення гендерної рівності в Україні», який втілюється «ООН Жінки» за фінансової підтримки Уряду Швеції у співпраці з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

Великий Київ у Google News

підписатися