Про це розповів під час прес-конференції голова ради директорів підприємства Денис Костржевський, пише avianews.
За його словами, це дозволить без обмежень приймати всі літаки базового лоукостера Wizz Air – Airbus A320 і A321. Через те, що останній тип літака не може літати в «Київ» з повним завантаженням, Wizz Air вирішив відкрити новий дальній рейс з Абу-Дабі в українську столицю в аеропорт “Бориспіль”.
Аеропорт «Київ» в ході робіт отримає фактично нову смугу. Будівельники демонтують старе асфальтове покриття, посилять основу, а потім зведуть нове покриття з бетону, яке буде мати міцність PCN 72. Довжину смуги в ході робіт хочуть збільшити на 460 метрів до 2770 метрів.
Також один з двох курсів смуги отримає інструментальну систему посадки ILS категорії II ICAO. Це дозволить літакам сідати в «Києві» при видимості не менше 350 метрів. Зараз в аеропорту працює ILS категорії I ICAO, а тому польоти припиняються, коли видимість падає до 800 метрів.
Роботи по реконструкції аеродрому також включатимуть посилення покриття руліжних доріжок і перону зі стоянками для літаків, щоб їх могли використовувати більш важкі авіалайнери.
У 2021 році аеропорт хоче визначити проектувальника робіт, у 2022 році провести посилення поверхні аеродромних покриттів без припинення польотів, а вже у 2023 році приступити до робіт на смузі з закриттям аеродрому на прийом літаків.
Вартість робіт по оновленню аеродрому може коштувати від 2,5 до 5 млрд грн. Ці кошти планується залучити з бюджету Києва, державного бюджету або використовувати змішане фінансування. Не виключена можливість фінансування приватним інвестором на умовах концесії.
Як повідомлялося раніше, міжнародний аеропорт «Київ» ім. Сікорського стане більшим. Рішення про виділення аеропорту земельної ділянки для розширення було прийнято на засіданні постійної комісії Київради з питань архітектури, містобудування та земельних відносин.