Дистанційно можна вирішити такі питання:
- укладання договорів;
- проведення перерахунків та коригування;
- актуалізація інформації про споживача;
- внесення заявок в систему повірки лічильників та на опломбування;
- внесення в білінгову систему показників квартирних приладів обліку;
- отримання довідки про відсутність заборгованості.
Оплатити послуги також можна дистанційно:
- через мобільний додаток «Київводоканал», завантажений через Google Play;
- за допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток відповідного банку;
- в «Особистому кабінеті» на сайті ПрАТ «АК «Київводоканал» через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay, PayHub за допомогою банківської картки.
Читайте також: Новий підхід у житлобудуванні, за який київські архітектори отримали визнання індустрії
Онлайн-консультації можна отримати у колл-центрі за номером 202-02-02, на сторінці підприємства у Facebook або через онлайн-чат для фізичних та юридичних осіб на сайті «Київводоканалу».
Також центри обслуговування споживачів створили акаунти у Skype, які приймають абонентів за наступним графіком:
- Пн-Чт – 08:00 – 17:00
- Пт – 08:00 – 16:00
- Сб, Нд – вихідний
- Обідня перерва із 12:00 до 13:00
- Центр обслуговування споживачів № 2 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKElektrotehnichna16
- Центр обслуговування споживачів № 3 (б-р Чоколівський, 40) – KVKChokolivskyi40
- Центр обслуговування споживачів № 4 (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж) – KVKStalingrada14G
- Центр обслуговування споживачів № 5 (вул. Ревуцького, 5-А) – KVKRevutskogo5A
- Центр обслуговування споживачів № 6 (вул. Академіка Туполєва, 19-А) – KVKTupoleva19A
- Центр обслуговування споживачів № 7 (вул. Електротехнічна, 16) – KVKUROSOBUElektrotehnichna16.