5 технологічних рішень, які мають покращити сервіс для пасажирів метро Києва у 2024 році

Автор: Оксана Тупальська
17:25 30.01

Максимально швидкий прохід турнікетами, інформування на платформах та зручність під час повітряних тривог – цілі метрополітенцівців у відносинах з пасажирами на рік. Про можливості у комунікації з клієнтами, з якими КП «Київський метрополітен» почав 2024 рік та плани роботи кореспонденту «Великого Києва» розповів заступник начальника підприємства Дмитро Пінчук.

5 технологічних рішень, які мають покращити сервіс для пасажирів метро Києва у 2024 році
Світлодіодне освітлення

Раніше «ВК» розповідав, що у 2024 році в Києві планують запустити в роботу нові вагони, відремонтувати частину станцій та продовжити будівництво метро на Виноградар.

1.Зручний та швидкий прохід турнікетами

Нині проїзд у метрополітені оплачується за допомогою банківських карток та платіжних пристроїв з технологією безконтактної оплати PayPass, транспортних карток, одноразового квитка з QR-кодом. Зараз працюють над покращенням роботи турнікетів, що використовуються на вхід пасажирів, – зазначає заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук:

«Для зручності оплати поїздок пасажирами, здійснюється  заміна морально застарілих та фізично зношених автоматичних контрольних пунктів типу АКП-73 на нові автоматичні контрольні пункти типу LOTTol, з можливістю приймання всіх засобів оплати проїзду АСОП, банківських карток, а також використання банківських платіжних карток з різними видами безконтактних систем оплати (PayPass, VisaWave, Простір) пільговими категоріями пасажирів».

2.Можливість заряджати телефони під землею

На платформах 24 станцій метрополітену встановлено конструкції – екрани мережі інформаційної системи з табло зворотного відліку часу – пристроєм, призначеним для відліку часу, що залишився до прибуття поїзда. Не кожен знає, що саме там можна підзарятити гаджети.

«На платформах 19 станцій ці системи обладнані спеціальними роз’ємами USB, що дають пасажирам змогу заряджати будь-які девайси. Зазначені конструкції також є рекламними і розповсюджувачем реклами заплановано впродовж 2024-2025 років продовження встановлення екранів на інших станціях метрополітену», – каже Дмитро Пінчук.

3.Відеосповіщення у кожному вагоні

У салонах вагонів поїздів метро встановлені монітори, що є власністю розповсюджувача реклами. На них транслюються відеоінформаційні матеріали.  Кількість моніторів планують збільшити, щоб інформування отримував кожен, хто курсує в метро.

«Київський метрополітен досяг домовленості з розповсюджувачем реклами щодо відображення на зазначених моніторах інформації для пасажирів: назви поточних та наступних станцій, напрямки слідування, пересадочні вузли, зупинки наземного транспорту, міська інфраструктура поруч тощо. Завдяки відео інформації на моніторах, підвищується рівень інклюзивності метрополітену для пасажирів з вадами слуху. Розповсюджувачем реклами заплановано встановлення моніторів у салонах вагонів рухомого складу метрополітену, де вони поки що відсутні, при проведенні капітальних ремонтів вагонів».

4.Осучаснений дизайн покажчиків та оновлення оголошень

У 2023 році було оновлено тексти аудіооголошень, що транслюються системою гучномовного оповіщення для пасажирів, які перебувають на ескалаторах та у вестибюлях станцій. Цю роботу планують продовжити:

«У 2024 році заплановано оновлення текстів оголошень для пасажирів, які перебувають на платформах станцій. У 2024 році буде продовжено поступове оновлення навігаційної системи орієнтування пасажирів на станціях метрополітену. Заплановано заміну існуючих інформаційних покажчиків на покажчики, дизайн яких розроблено спільно з представниками громадського суспільства».

5.Безпека в укриттях метро

Київський метрополітен у 2024 році продовжує забезпечувати водночас перевезення пасажирів та роботу підземних станційних комплексів для укриття цивільного населення. 

«Під час повітряних тривог, вхід до станцій метрополітену для укриття – вільний; черговим персоналом, для комфортного перебування людей, надаються у тимчасове користування додаткові місця для сидіння», – зазначив Пінчук.

Також побудувати нове велике укриття планують на Дарниці – біля депо. Воно слугуватиме як працівникам підприємства так і цивільним, які перебуватимуть поруч.

Раніше “ВК” розповідав, що у випадку реалізації усіх планів на рік, до 2025-го в метро курсуватиме 145 нових вагонів, а жителі масиву «Виноградар» почнуть користуватися двома новими станціями. 

Великий Київ у Google News

підписатися