Основним елементом кампанії було обрано око, розповідають про концепцію Popupcity.
Якось вночі разом із командою 70 роттердамців, підприємців та полісменів ми намалювали тисячі очей на бордюрах, меблях та навіть трамваях”.
“Вишенька на торті” цієї кампанії – величезні очі (площею 100 квадратних метрів кожне) на двох визначних офісних центрах.
Пізніше було створено газету, яка піднімала тему вуличної злочинності, вона поширювалась містом. До того ж, активісти розгорнули успішну кампанію у соціальних мережах, щоб привернути увагу до “10,000 очей” та їх цілей.
Результат
У місяці, коли зазвичай число злочинів було найбільшим, після кампанії “10,000 очей” кількість крадіжок упала до нуля.
До того ж, ця концепція отримала премія Дона Бергуейса – приз за найбільш інноваційну кампанію з громадської безпеки у Нідерландах.
До речі, про очі та їх місце у мистецтві та “Великому Києві” ми говорили із дизайнером Георгієм Сагітовим. Читайте інтерв’ю із автором нашого особливого ока: Той, хто намалював каштанчик. Інтерв’ю з дизайнером Сагітовим