10 дистанційних каналів комунікації для вирішення найпоширеніших питань щодо послуг Київтеплоенерго

Завдяки ним можна передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань, надіслати необхідні документи тощо.

Як повідомляється, варто економити час та зусилля та вирішувати питання у сфері ЖКГ дистанційно, обравши зручний спосіб комунікації:

•Особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/ та на сайті ЦКС https://komunalka.ua/cabinet/ – для онлайн-оплати та передачі показань лічильників.
• Месенджер на Facebook-сторінці (https://www.facebook.com/cks.com.ua/) – для отримання консультацій та передачі скан-копій документів.
• Зворотній зв’язок на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/feedback) – для оперативного вирішення питань.
• Розділ «Дистанційне обслуговування» (https://cks.com.ua/remote ) – для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення.
• Електронний рахунок ( https://cks.com.ua/bill) для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку.
• Skype-зв’язок – для консультацій та передачі скан-копій документів.
• Telegram – для консультацій та передачі скан-копій документів.
• Сall-центр ЦКС за номером (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань лічильників.
• Безкоштовна телефонна лінія за номером 0-800-404-407 – для передачі показань лічильників з мобільного.
• Стаціонарні номери телефонів сервісних центрів – для передачі показань лічильників https://cks.com.ua/service-centers/.
• Розділ «Додатковий сервіс» (https://zruchnotut.com/) – для замовлення повірки, заміни, встановлення лічильників та інших сантехнічних послуг.