Про це повідомляється на Facebook-сторінці компанії.
Оновлені графіки стабілізаційних відключень електроенергії можна подивитись тут.
Енергетики зазначили, що нові графіки враховують досвід попередніх 3 тижнів відключень та зворотній зв’язок від клієнтів.
Вони будуть діяти за наступними принципами:
1. Це графіки імовірних відключень, що дозволять підготуватись до відключення світла, якщо у НЕК Укренерго буде необхідність збалансувати енергосистему. Там вказані всього 3 імовірні часові проміжки, коли для кожної адреси може відключатися електроенергія. У ДТЕК кажуть, що докладаають усіх зусиль, щоб відключення кожної адреси тривало не довше 4 годин.
2. Не обов’язково, що світло за однією адресою буде відсутнє протягом всіх часових проміжків, указаних у графіку. Якщо енергосистема працюватиме коретно – відключення взагалі відбуватися не будуть. Якщо треба буде зменшити навантаження на енергосистему – вони відбуватимуться протягом одного або кількох часових проміжків. Відключення по всім трьом проміжкам часу, і особливо в нічний час, можливе лише в критичних випадках.
3. Графіки складені на основі тих об’ємів, які необхідні НЕК “Укренерго”, щоб збалансувати енергосистему. Відключення однієї групи в рамках стабілізаційного графіку розраховані на скорочення споживання до 250 МВт. Якщо є розпорядження скоротити споживання більше ніж на 250 МВт, то відключення стають екстреними. В такому випадку графік не діє. Про застосування екстрених відключень будуть з’являтись попередження на сайті та в соцмережах компанії.
4. Розширено перелік адрес, до яких застосовуються стабілізаційні відключення. Виняток – об’єкти критичної інфраструктури міста і будинки, які живляться від тих же електроліній, що і ці об’єкти. Якщо ви не знайшли своєї адреси в графіку відключення – повідомте через форму зворотнього зв’язку в розділі «Відсутня електроенергія» на сайті компанії. Фахівці перевірять інформацію та за необхідності додадуть її до графіка.
5. Якщо світло у вас не з’явилось після 4 годин з моменту відключення – можливо у вас трапилась аварія. На жаль, через застосування стабілізаційних відключень, їх кількість зростає. Повідомляйте про такі випадки через чат-бот у Telegram та Viber, та в особистих повідомленнях сторінки Facebook.
Споживачів просять з розумінням поставитись до необхідності стабілізаційних відключень.
Вони потрібні, аби забезпечити роботу енергосистеми України, яка зазнала і продовжує зазнавати атак, що не бачила жодна країна світу”, – додали у ДТЕК.
Читайте також: Щоб повернути киянам світло і воду, знадобилась понад тисяча фахівців – Кличко
Нагадаємо, 20 тисяч абонентів на Київщині досі без світла.
Як повідомляв “ВК”, вчора вранці ворог завдав масованого удару по Україні, є прильоти в одній із громад Київської області – частина Київщини залишилась без світла, є руйнування об’єктів критичної інфраструктури та приватних будівель. Також була знеструмлена частина столиці, хоча в самому місті прильотів не було.