Як повідомили у компанії, перші 10 з 66 нових вагонів, які були замовлені Укрзалізницею у Крюківського вагонобудівного заводу, стали на рейс 79/80 Дніпро-Львів-Дніпро.
«Враховуючи стратегічну роль залізниці — спеціальні та дипломатичні перевезення, евакуація, передислокація поранених тощо – і пов’язану з цими задачами динаміку вибуття вагонів та загалом старіння нашого пасажирського рухомого складу, вкрай важливе системне оновлення. Повністю задовольнити попит на перевезення у перспективі кількох років ми будемо здатні лише за умови гарантованого фінансування за відповідною бюджетною програмою щорічного оновлення рухомого складу на період 2025-2029. При цьому держінвестиції в закупівлю українського рухомого складу для перевезення пасажирів дозволять скоротити від’ємне сальдо зовнішньої торгівлі України на близько 1 млрд доларів США», — зазначив голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.
Як розповіли залізничники, всі нові купейні вагони вперше оснастили додатковими столиками для пасажирів верхніх полиць, також вперше на вагонах такого типу встановили 4-зонне відеоспостереження, декілька режимів керування освітленням у трьох зонах вагона, а також порти Type-C для зарядки гаджетів на кожному пасажирському місці.
Читайте також: В “Укрзалізниці” викрили “квиткову мафію”, яка заробляла мільйони: повідомлено 10 підозр
Нові вагони традиційно матимуть кондиціонери, вакуумні туалети, сповивальні столики та кавоварки. Для людей з порушеннями зору передбачена навігація шрифтом Брайля, кероване табло підвищеної контрастності, додаткові вхідні поручні, кнопки виклику провідників, а також додаткове контрастне маркування усіх виступаючих елементів і конструкцій.
Що важливо, для виробництва цих вагонів були задіяні 160 суміжних українських підприємств-постачальників, локалізація виробництва становить понад 80%.
Вартість одного вагона в залежності від типу та технічних характеристик становить від 43 до 47 млн грн.
Раніше «ВК» писав, що у швидкісних поїздах Укрзалізниці з’явився Wi-Fi.