Нові вагони запустять після переоснащення
Впродовж року планують запустити два поїзди по 5 вагонів, отриманих в якості гуманітарної допомоги з Польщі. Також амбітна ціль – за кредитні та грантові кошти переобладнати ще 135 вагонів, що надійшли від західного сусіда.
Станції «Мостицька» та «Проспект правди-Варшавська» мають запрацювати
Нині проект продовження будівництва метро на Виноградар надалі перебуває на коригуванні, тим часом готуються до тендерів, аби будівництво не мерзло. Відтак, дві нові станції метро у планах на 2024 рік.
Ремонти проведуть на 8-ми діючих станціях
Капремонт із забезпеченням вільного доступу для пасажирів з обмеженою мобільністю заплановано на станціях:
- «Політехнічний інститут»,
- «Університет»,
- «Лук’янівська»,
- «Героїв Дніпра»
Капремонти із запровадженням системи керування евакуюванням планують на станціях:
- «Шулявська»,
- «Поштова площа»
- «Контрактова площа»,
- «Печерська»
Мокрі плями в переході метро – не є вісниками закриття на ремонт
«Течі та мокрі плями на станціях метрополітену носять періодичний характер. Вони фіксуються, обліковуються, контролюються та ліквідуються у плановому порядку. Першочергово течі ліквідуються на шляхах слідування пасажирів та в пасажирських приміщеннях станцій», – детально відповів заступник начальника КП «Київський метрополітен» Дмитро Пінчук.
Прикриті від ока пасажирів об’єкти з радянськими наративами охоронятимуть
Поки такі таблиці та бюсти перебувають у переліку об’єктів, що вважаються культурною спадщиною, руйнувати їх КП «Київський метрополітен» не має права. Кажуть, як тільки заборону відмінить Київрада, знесуть своїми силами.
Розширять застосування технологічних рішень для зручності пасажирів
У 2024 році планують оновити тексти, що лунають для пасажирів на станціях, збільшити кількість моніторів у вагонах, які вказують на напрямок руху та транслюють ролики для позитивного настрою. Також у планах – оснащення турнікетів електронними пристроями, які приймають усі види карток та прискорюють процедуру оплати за проїзд.
Раніше “ВК” розповідав, що в столиці стрімко зростає попит на жінок, які кермуватимуть трамваями та тролейбусами, а також наважаться працювати машиністками в метро.