Про це у Facebook пише журналістка Наталка Прудка, яка є одним із тих трьох пасажирів.
Прямо зараз. Як таке може бути? Інтерсіті Одеса – Київ, виїхав о 5:40. У вагоні 3 пасажири. То якою має бути ціна квитка?” – дивується вона.
На прикріпленому фото дійсно бачим порожнісінький вагон.
У коментарях висувають кілька версій, порожніх вагонів.
Так, на думку однієї дописувачки, “Інтерсіті” возить повітря, тому що середній клас вміє рахувати: “Інтерсіті” довезе до столиці за 7,5 годин та 600 або трохи більше гривень, тоді як відомим автосервісом можна доїхати вдвічі швидше і майже вдвічі дешевше.
Ще один коментатор вважає, що причина порожніх вагонів – карантинні обмеження, мовляв, через відсутність сертифікатів не всі охочі могли сісти у вагон.
Хтось також звертає увагу, що плацкарти, на відміну від “Інтерсіті”, забиті.
Є у коментарях і думка про те, що пасажирські перевезення в усьому світі датовані, це питання соціальне, і тільки в Україні їх намагаються зробити прибутковими.
Зауважимо, у складі “Інтерсіті” їздять 5 вагонів 1 і 2 класу, вартість квитка від 329 грн.
Читайте також: В Буковель на свята: збільшено кількість поїздів до гірськолижного курорту
Нагадаємо, вагони-трансформери курсуватимуть у складі поїзда Київ – Херсон