Робота для жінок-машиністок поїздів підземки виглядала досить привабливо. Під час стажування та навчання їм обіцяли стипендію 8000-8500 грн, а коли візьмуть офіційна на посаду – 28 тис. грн. Перспектива зростання до машиніста ІІІ класу, коли на місяць платять 33 тис. грн. Підвищення кваліфікації можливе через рік.
Вакансії для жінок відкрили після того, як частину співробітників мобілізували.
Проте вже є жінка, яка у своїй соцмережі розмістила повідомлення: «Я не працюю в метро». Це Ніно Назарова, яку запросили на співбесіду в метрополітен.
на співбесіду в метро з 20 запрошених дівчат прийшло 3😔
чоловіків сьогодні не запрошували, тож ми втрьох прослухали інформацію і відправились в поїздку синьою гілкою в кабіні машиніста 🥰 pic.twitter.com/dcev8kNy9T— 🇺🇦Ніно (@pani_notbut) July 3, 2024
Жінка розповіла, що з 20 запрошених прийшли тільки троє. Однак і вони були обурені ставленням до них одного із інструкторів, який проводив попередню телефонну розмову з кандидатками.
Під час телефонної розмови «начальник (я так його називаю, але в нього інша посада) відмовляв і висміював наше бажання приєднатися до колективу, розказував, що жінка не здатна залізти в кабіну, – розповіла Ніно в іншому пості.
Та додала, що хоч на щодень не користується послугами метрополітену, їй було цікаво проїхатися в кабіні машиніста поїзду. Після навчальної екскурсії їй та двом іншим кандидаткам сказали, що треба розумітися на схемах, проте якщо прийде чоловік-кандидат на посаду, візьмуть однозначно його.
Жінка-кандидатка на роботу машиніста сказала, що не має мотивації працювати в підземці після того, що сталося.
Зі слів начальника, вся ця ідея з набором жінок машиністками — політична і немає нічого спільного з реальністю. На жаль, дійсно мало жінок прийшло на співбесіду, але це і не дивно, бо ще з першого дзвінка було зрозуміло, що нас там не чекають. Йти туди, де тобі не раді, не дуже то і хочеться, — додала кандидатка на посаду.
Важко, звичайно, оцінити, що це було – стрес-тест для кандидаток чи реальна незгода чоловіків-машиністів з нововведенням. Поки єдиною в країні машиністкою працює жінка в метро Харкова.
Раніше “ВК” розповідав, що менше ніж за тиждень до них надійшло понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок, тоді як кількість слухачів обмежена – група становить 30 осіб.