Як повідомляє видання “Життя столиці”, по це представники КП заявили під час засідання комісії КМДА з аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств у понеділок, 12 серпня.
Так, доходи Київського метрополітену за першу половину 2024 року становили 2,581 млрд гривень, а витрати – 4,531 млрд.
Таким чином, збиток столичної підземки за останні пів року становив 1,95 млрд гривень за планового збитку 1,98 млрд.
За інформацією підземки, у порівнянні з тим самим періодом 2023 року витрати метрополітену зросли на 1 млрд 937 грн, а доходи – лише на 639 млн. Передусім збільшилися витрати на амортизацію, оплату праці, матеріали, сировину та електроенергію.
Водночас пасажиропотік у порівнянні з першою половиною минулого року збільшився на 11 млн пасажирів. З 1 січня до 1 липня 2024 року київське метро перевезло 117,7 млн людей, із них 29,9 млн пільговиків (до кількості платних перевезень входять зареєстровані поїздки тимчасовими маршрутами наземного транспорту між станціями “Либідська” та “Теремки”).
“Збитковість пояснюється значним падінням пасажиропотоку та, відповідно, доходів від перевезення пасажирів у зв’язку з проведенням воєнного стану в Україні, а також тарифом, який є нижче економічно обґрунтованого рівня”, – заявив представник перевізника.
Водночас видання зазначає, що у звіті комунального підприємства, який було озвучено на засіданні, не уточнювалося, якою є частка збитків столичної підземки від закриття шести станцій “синьої” гілки у зв’язку з затопленням тунелю між станціями “Либідська” та “Деміївська”.
Читайте також: Майбутню станцію метро “Мостицька” пропонують перейменувати до кінця будівництва
Нагадаємо, у березні цього року очільник столичного метро Брагінський написав заяву про звільнення після скандального розслідування про нерухомість його рідних.
Як повідомляв “ВК”, за підозрою у підтоплені тунелю обрано запобіжні заходи в. о. начальника метрополітену та начальнику служби колії, тунельних споруд і будівель метрополітену.