Про це відзвітувала пресслужба КП “Київський метрополітен”.
Як писав “ВК”, в першій половині дня 24 грудня через технічні причини стався збій при купівлі квитків в громадському транспорті Києва. В метро, зокрема, розрахуватися за проїзд можна було лише банківською карткою. Це спричинило черги, натовп і тисняву на деяких станціях.
“Причини збоїв, які могли виникнути при купівлі квитків для проїзду в громадському транспорті, усунено, повідомляють у КП ГіОЦ КМР. Наразі придбати QR-квиток та поповнити транспортну картку можна у застосунку «Київ Цифровий», в автоматах самообслуговування та в касах метрополітену, як зазвичай“, – йдеться у повідомленні.
На усунення причин збою фахівцям знадобилося щонайменше шість годин.
Читайте також: Понад годину в черзі на метро. На “Мінській” стався збій турнікетів (ВІДЕО)