Про це повідомляють у КП Київпастранс.
«У липні-серпні фунікулер приймає до 2000 тисяч користувачів на день. В інші сезони в середньому щодня фунікулером користуються 4000 пасажирів», — йдеться в повідомленні.
У ході робіт відремонтують машинний, компресорний та теристорний зали, проведуть скорочення тросу та обстеження із частковою заміною шпал. Також обстежать контактну мережу і виконають поточний ремонт вагонів підйомника.
Після завершення ремонт комунальники також планують провести статичні та динамічні випробування агрегатів під навантаженням.
Читайте також: Біля фунікулера зроблять широкий і зручний перехід: забагато перехожих
Київський фунікулер — фунікулерна система, що з’єднує історичне Верхнє місто та Поділ у Києві. Лінія складається з двох станцій. Споруджувався впродовж 1902–1905 років, за часом спорудження є другим фунікулером в Україні після Одеського.Урочисте відкриття фунікулера відбулося 7 травня 1906 року. Спочатку він називався Михайлівським механічним підйомом і з’єднував верхню терасу Володимирської гірки та вулицю Боричів Тік. У 1928 році фунікулер було реконструйовано, лінію продовжено ще на тридцять вісім метрів до вулиці Петра Сагайдачного.
У цьому році 7 травня Київський фунікулер «відсвяткував» своє 116-річчя. Фунікулер є символом Києва та одним із найзручніших способів дістатися з низинного Подолу до Верхнього міста.