На різних сценах з тематичними доповідями будуть виступати відомі спікери. По периметру стадіону буде розміщена територія «Міста Майбутнього», а також Експозона зі стендами компаній. Агенція Marketing Link запрошує відвідати стенд №67.
Чим цікавий iForum?
Виступи спікерів будуть проводитися на двох сценах, за такими напрямками:
- Стартапи.
- Технології майбутнього.
- Digital FUN.
- Реклама та просування.
На головній сцені будуть виступати бізнесмени та підприємці, відомі IT-підприємці, що змінюють нашу реальність. Також будуть висвітлені успішні стартапи, на зовнішньому та на внутрішньому ринку.
Комплексний Digital Marketing
Агенцію Marketing Link на конференції iForum представлятиме Микола Лукашук, експерт онлайн-маркетингу. Комплексний інтернет маркетинг складається з кількох напрямків: SEO-просування, PPC, Paid Social.
Тільки використання одразу декількох інструментів маркетингу дає гарні результати для бізнесу. Агенція допомагає компаніям розробити стратегію та обрати оптимальні інструменти, напрямки, які допоможуть у просуванні бізнесу.
SEO включає роботи з оптимізації сайту, більшість з яких направлені на оптимізацію функціоналу сайту:
- видалення помилок,
- підвищення швидкості завантаження сторінок,
- покращення зручності користування.
Інша частина комплексного просування пов’язана з пошуковими роботами. Важливо привести сторінки сайту у відповідність вимогам пошукових систем, видалити негативні фактори, які понижують позиції в пошуковій видачі.
SEO не дає миттєвого результату, проте працює на довгострокову перспективу. Таке просування дає повільний, але стабільний результат. Після запуску SEO компанії суттєве підвищення трафіку помітно через кілька місяців, проте навіть після зупинки просування клієнти ще будуть приходити на сайт рік чи навіть більше.
У просуванні сайтів агенція Marketing Link використовує модель оплати PPC, в якій замовник оплачує кліки по рекламному оголошенню.
Ціна кліку може залежати від багатьох факторів: саме оголошення, його якість, показники ефективності. Важливо, щоби запиту і оголошенню відповідала посадочна сторінка, на котру переадресовується запит користувача.
Також при формуванні ціни враховується конкурентна активність за ключовими словами, регіони, в яких ви хочете показувати оголошення.
Ефективним інструментом просування залишається Paid Social — реклама, яка розміщується в соціальних мережах. Такий різновид таргетингу досить ефективний для невеликих компаній, стартапів, які тільки розвиваються. За умови правильно оформленого акаунту, грамотно складених постів та таргет оголошень, можливий різкий приріст трафіку.
Дізнатися більше про сучасне просування в соціальних мережах та пошукових системах ви зможете на конференції iForum.