Наречений Дагоберт Реноф продав місце для рекламі на власному костюмі, в якому одружувався. Чоловік взяв гроші за логотипи, які надрукували 26 компаній і брендів. Історію розповідає ММС.
За день весілля, який чоловік перетворив на стартап, він компенсував усі витрати та ще й заробив $10 тис.
Як можна побачити зі світлин, на піджаку жениха, який фотографували та знімали на відео гості, є як відомі бренди, так і скромні фірми-спонсори з невеликими доходами.

Оскільки гості виставляли у соцмережі світлини з парою,логотипи на піджаку потрапили у публічний простір, а відео набрало сотні тисяч переглядів.
Відомо також, що спонсором першого танцю став банк, торт купив продавець солодощів, а букет нареченої летів до стелі під слоган енергетика, що “дає крила”.





