Про це розповів Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
За його словам, у найближчих планах команди інтегрувати в застосунок «Київ Цифровий» моніторинг якості повітря, розкладу руху громадського транспорту, подання електронних петицій і запис у Центр надання адміністративних послуг.
Також він повідомив, що підтримка “Київ Цифровий” отримує понад 35 тисяч звернень щомісяця.
“Команда «Київ Цифровий» опрацьовує сотні заявок з ідеями, пропозиціями, зауваженнями щодо роботи застосунку та намагається відповісти на кожне. Якщо конкретніше – підтримка отримує більше ніж 35 тис. звернень на місяць, 96% з них опрацьовують протягом робочого дня”, – розповів Половинко.
Серед всіх звернень Половинко виділив основні дві групи звернень: обслуговування е-квитка та сервіс паркування.
Читайте також: Оновлені QR-квитки у «Київ Цифровий»: що варто знати про оплату проїзду з екрана
Нагадаємо, «Київ Цифровий» має спецпропозицію для водіїв щодо паркування. В застосунку можна завершувати паркування автоматично в запланований час.