Про випадок повідомила у соцмережі Віка Шапкіна.
За словами дівчини, вона замовила телефон онлайн, у кредит. Приїхала за ним до магазину “Фокстрот” у “Дрімтаун” та оформила документи. Продавець на стійці видачі товару вручила коробочку дівчині, яка поспішала.
“Ввечері у мене був поїзд до Одеси і купа справ, які треба було зробити чимскоріше. Я попросила переставити стару сім-карту у новий телефон, на що мені відмовили. Не запропонували включити телефон і перевірити його справність, як це роблять у нормальних магазинах. І до того ж, я поспішала. Дуже.Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті у поліетилен. Я не розуміла що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була пуста. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати сім-карту, була порожня”, – написала Віка.
Дівчина зателефонувала на гарячу лінію та зробила публікацію у сторіз, де позначила маркет і отримала на це відповідь, що “Фокстрот” отримав її інформацію.
Наступного дня дівчина приїхала до магазину ще до відкриття.
“Ніхто з персоналу не знав про випадок. Мені сказали, що я винна, що не включила телефон у магазині. Що треба писати заяву і чекати. Я написала. Здається, хтось із працівників Фокстрот (по телефону чи в магазині) казав, що протягом 8 годин яке-ніяке рішення буде, але пройшло вже більше, але нічого конкретного не відбулось. Багато вибачень, але що мені з ними зробити? Я їх не обміняю на 24к грн”, – обурилася киянка.
Згодом Віка Шапкіна повідомила, що “магазин сказав, що вони стали жертвою шахраїв, мені видадуть новий телефон, а всередині проводять слідчі роботи”.