Замість керамічного панно 1970-х років – реклама перукарні: на вулиці Солов’яненка замалювали майолікові плитки

Автор: Любава Лисичкіна
15:33 20.01

Набори на кожному під’їзді різняться між собою — кожний є унікальною композицією.

Замість керамічного панно 1970-х років – реклама перукарні: на вулиці Солов’яненка замалювали майолікові плитки
Світлодіодне освітлення

Про це повідомляє краєзнавець Антон Короб.

Мова йде про декоративні елементи з кераміки для оформлення житлових будинків, якими були прикрашені  входи до під’їздів житлового будинку по вулиці Анатолія Солов’яненка (колишня вул. О. Бойченка), 16.

За словами краєзнавця, панно були створені майстрами Київської експериментальної майстерні художньої кераміки. У панно були використані мотиви та колористика українського народного декоративно-прикладного мистецтва. 

Під час забудови мікрорайону №2 Північно-Броварського масиву Києва цими плитками прикрасили стіни будинку:  вони складаються з 24 майолікових плиток, що нагадують українські традиційні пічні кахлі. Набори на кожному під’їзді різняться між собою — кожний є унікальною композицією.

 

«Ще донедавна було чотири панно, але свіжа фарба муралу, що рекламує сусідню перукарню, тепер закриває традиційні українські декоративні мотиви. Справжнє культурне надбання, зразок використання монументально-декоративного мистецтва у житловій архітектурі замальоване «митцем», що навіть лишив свій автограф. Чи розуміє невіглас, на що руку підняв? Чи може гроші від духовно вбогих власників перукарні не пахнуть?», — зазначає Антон Короб.

До слова,  іноземці стоять у чергах за костюмами у стилі вампірів та ельфійського весілля, які шиють киянки.

Великий Київ у Google News

підписатися