Як поінформували у компанії, зробити це можна будь-яким з наступних способів:
– через «Особистий кабінет» Київводоканалу;
– за допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram»;
– за телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або КК «ЦКС» 247-40-40, 0-800-404-407;
– через сервіс Portmone.com у розділі «передача показників»;
– записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
Читайте також: Як зручно оплатити послуги «Київтеплоенерго»: названі сервіси
Зауважимо, показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, бо вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення.
Якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно треба подавати показники з різницею “0” , тобто ті ж самі, що були минулого разу.
Раніше «ВК» писав, що у «Київводоканалі» назвали фейком інформацію про графіки відключення води.