Про це повідомляє Центр комунального сервісу.
«Для коректного нарахування обсягів спожитих комунальних послуг за поточний місяць рекомендуємо надати показання лічильників до зазначеної дати», – йдеться у повідомленні.
Споживачів просять не відкладати передачу показань, а зробити це вже зараз одним із зручних способів:
– через особистий кабінет на сайті;
– через чат-боти Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
– за номером телефону для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
– за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
– за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим):
(044) 354-86-26;
(044) 354-81-12;
(044) 354-81-25;
(044) 354-81-28;
(044) 354-86-41;
(044) 354-81-15;
(044) 354-86-21;
(044) 354-86-24;
(044) 354-86-29;
(044) 354-86-06;
– через скриньки для передачі показань, що розташовані на вході до сервісних центрів, адреси за посиланням.
Читайте також: Киянам розповіли, як передати документи після повірки лічильника
Показання квартирних лічильників води та тепла також можна передати під час оплати житлово-комунальних послуг у банківських установах, поштових відділеннях, додатках та терміналах фінансових організацій.
Нагадаємо, якщо в квартирі встановлений бойлер або ви тимчасово не проживаєте за адресою – все одно необхідно передавати показання приладів обліку, навіть якщо дані не змінилися.