Як поінформували у компанії, внести дані можна будь-яким з цих способів:
– На сайті, натиснувши кнопку «передати показники».
– Через «Особистий кабінет» Київводоканалу.
– За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
– За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-02-02 або ЦКС 247-40-40, 0-800-404-407.
Читайте також: Уряд готує підвищення тарифів на світло – експерти попереджають про знищення економіки
– Через сервіс Portmone.com у розділі «передача показників».
– Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
Нагадаємо, якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно необхідно подавати показники з різницею «0» , тобто ті ж самі, що були минулого разу.