Як зазначають в «Київтеплоенерго», важливо передавати показання щомісяця, адже від цього залежить коректність нарахувань.
«Власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання лічильників, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх», – наголошують комунальники.
Читайте також: Киянам треба вимкнути бойлери і повернутись до централізованого постачання гарячої води – експерт
Передавати показання можна дистанційно будь-яким зручним способом:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play).
• телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
• безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06.
Якщо показання лічильників гарячої води не внести вчасно, то нарахування за гаряче водопостачання буде здійснюватись за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік.
Нагадаємо, подати показання можна з 5 числа до останнього дня поточного місяця.