Як зазначають у Центрі комунального сервісу, від своєчасної передачі показань залежить коректність нарахувань.
Передати дані можна дистанційно через:
– особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
– особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго;
– мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play;
Читайте також: Енергетики просять розумно споживати електроенергію та допомогти енергосистемі країни: які прилади варто включати лише вдень
– телефон сall-центру: (044) 247-40-40;
– безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів:
(044) 354-86-26;
(044) 354-81-12;
(044) 354-81-25;
(044)354-81-28;
(044)354-86-41;
(044)354-81-15;
(044)354-86-21;
(044)354-86-24;
(044)354-86-29;
(044)354-86-06.
Зазначимо, власники бойлерів у будинках, де передбачене централізоване гаряче водопостачання, також мають щомісяця передавати показання, навіть якщо вони не відрізняються від попередніх.
Раніше «ВК» писав, скільки коштує поніжитись в гарячій ванні у столиці.