Як повідомили у Центрі комунального сервісу, від вчасної передачі показань залежить коректність нарахувань за спожиті комунальні послуги.
Передавати дані можна дистанційно будь-яким із зручних каналів:
– особистий кабінет споживача на сайті ЦКС;
– особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;
– особистий кабінет на сайті «Київводоканалу»;
– мобільний додаток «Комуналка»;
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40 та мобільні номери;
Читайте також: Як швидко оплатити комуналку онлайн: сервіси
– безкоштовну телефонну лінію: 0-800-404-407 (з мобільного);
– чат-бот Viber і Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
Як зазначають комунальники, якщо вчасно не передати показання, нарахування здійснюватимуться за даними загальнобудинкового лічильника, а при його відсутності – за нормою.
Нагадаємо, споживачі, у яких встановлений бойлер у квартирі і які не користуються послугою з постачання гарячої води, також мають щомісяця подавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.