Історію проєкту, якому не судилося стати реальністю, згадує avianews.com.
Приватний проект вела авіакомпанія “АероСвіт”, яка в останні роки правління Леоніда Кучми встигла купити 32 га землі в аеропорту.
Після приходу Віктора Ющенка розпочалися суди. Купівлю землі “АероСвітом” вони визнали незаконною, і проект приватного терміналу став
Поки 32 га спірної землі були заблоковані на час суду, аеропорт “Бориспіль” не міг будувати термінал D поряд зі старим терміналом B. У результаті термінал D з’явився на відшибі.
Проект “АероСвіту”, який поклали на полку, на початок 2000-х виглядав як реальний прорив для авіації України.
Це мала бути будівля з пропускною спроможністю 3,5 млн пасажирів на рік і площею 59 тис. кв. метрів – більше, ніж площа нового терміналу у Львові та як 2,5 терміналу F в аеропорту Бориспіль.
Термінал “АероСвіту” вперше для України передбачав наявність естакади в аеропорту та поділ потоків пасажирів за рівнями. Пасажири, що вилітають, мали відразу потрапляти на другий поверх естакадою, а мандрівники, що прилетіли, могли вийти до машин, які на них чекали на першому рівні. До будівлі примикав багаторівневий паркінг для автомобілів.
Проект мав 7 телескопічних трапів – рукавів, які дозволяли пасажирам виходити з аеровокзалу одразу в літак. На той час це було рекордне число – на всю Україну в аеропортах було лише два телетрапи – обидва у Борисполі.
Якби термінал “АероСвіту” збудували, його було б інтегровано зі старим терміналом B. Ціна будівництва оцінювалася в $100 млн. Будівлю планували звести до початку 2007 року.
Читайте також: ВАКС визнав винним у зловживаннях ексдиректора аеропорту “Бориспіль” Дихне – яке покарання його чекає
Нагадаємо, стало відомо, коли можуть відновитися авіарейси з Борисполя.