Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда, передає “Інтерфакс-Україна”.
За її словами, в 2019 році в Києві розгорнули активну кампанію протидії та запобігання насильству. За цей час було відкрито дві кімнати кризового реагування та створено гарячу лінію “Телефон довіри”. Крім того, постійно проводяться просвітницькі заходи, що сприяють руйнуванню стереотипів про домашнє насильство.
“Якщо порівнювати статистику з минулим роком, то кількість звернень зросла втричі. Це означає, що про насильство вже не бояться говорити, оскільки вже створено механізми захисту від кривдника. Велику роль відіграє і психологічна підтримка наших фахівців у Центрі гендерної рівності. За рік на “Телефон довіри” звернулися 4105 осіб. З них – 492 чоловіки. Також до психологів на очних консультаціях звернулися 730 осіб. Чоловіків із них – 147. Тобто від домашнього насильства страждають не тільки жінки, а й чоловіки і діти”, – повідомила Хонда.
Вона додала, що “кризовими кімнатами” скористалися 70 осіб, з яких 40 – жінки і 30 – діти. Наприклад, кімнатою на лівому березі Києва, яку було відкрито приблизно місяця тому, скористалися 14 осіб, з них 8 – жінки.
Нагадаємо, що в місті працює гаряча лінія для запобігання домашньому насильству “15-00”, де постраждалі можуть отримати фахову психологічну підтримку. “Телефон довіри” працює цілодобово.
Читайте також: Реальні масштаби домашнього насилля в Києві – скільки звернень було за рік