У мене вкрали у Приватбанку 54069 грн за тиждень, – каже житель Дніпровського району Києва Руслан, – Спочатку в мене вкрали на оплату на послуги 6502 грн. Було 6 списань на оплату в інтернеті… Хоч в мене стоїть ліміт на оплату в інтернеті 1300 грн. Потім з 20 тис. грн кредитного ліміту в мене залишалось всього 3 грн доступних.., Зранку кивлюсь на карту в застосунку і бачу, що вночі в мене вкрали 47 тис. 547 грн.
Чоловік звертався до Приватбанку, проте повернення грошей не отримав. Та ще й має великий борг по кредиту, який має повертати з відсотками.
https://www.tiktok.com/@rutium/video/7429339594484665605?_r=1&_t=8qxRZdi7oHu
Наступний клієнт мешкає в Печерському районі Києва. У нього несподівано з картки зникли 294 тис. грн. Він розповів свою історію у соцмережах, на яку відгукнулися 10 осіб, які подібно стали жертвами шахраїв.
У мене Приватбанк не попросив ніяких даних для підтвердження. Взагалі нічого. Просто списали в мене кошти незрозуміло на що. Колективну зараз хочемо писати заяву в НБУ, в Мінфін, в поліцію, в суд.
@bang_gang_store
Ще одна жінка розповіла, що списання чималої суми у неї відбулося з картки, яку вона заблокувала в банку та не користувалася. Тепер вона ообиває пороги фінустанови та не може знайти винного.
Клієнти кажуть, що під час звернення до банку не можуть отримати відповіді, як захистити своє майно та чому не працює система захисту. Єдине, куди їм рекомендують звернутися – це до поліції. Говорять, що виявленням пдробиць злочину фінустанова не займається.
Поки жертви шахрайства намагаються повернути своє майно, клієнти банку рекомендують одне одному приховувати особистий номер телефону, яким послуговуються в банківських онлайн-додатках та під час роботи та публічної діяльності використовувати інший мобільний номер. Як бачимо, інші методи захисту, як встановлення ліміту на картках, поки що не дають гарантії безпеки.
Раніше “ВК” розповідав, що у Києві викрили шахрая, який ошукав понад 30 громадян на онлайн-продажах. Нажився на жертвах на загальну суму близько 220 тисяч гривень.