Про це повідомляє Управління з питань реклами КМДА та КП “Київреклама”.
Як зазначається, з 1 січня 2024 року буде застосовуватися коригуючий коефіцієнт 0,5 або 50% від визначеної суми у договорах на розміщення зовнішньої реклами в місцях, що перебувають у комунальній власності, та на комунальному транспорті.
Такі умови діятимуть до кінця воєнного стану.
В Управлінні додали, що перед внесенням змін консультувались з бізнесом та громадою міста.
Нові умови оплати враховують сьогоденні реалії поступового відновлення господарської діяльності у столиці, та направлені на збільшення дохідної частини основного фінансового документу столиці“, – пояснюють у КМДА.
Місто розраховує, що таке рішення допоможе отримати 115 млн грн додаткових надходжень до міського бюджету у наступному році.
Читайте також: Дружня до міста вивіска: як заклад на Вокзальній площі виправив рекламу відповідно до правил
Нагадаємо, у Києві змінились правила розміщення вивісок на будинках та зріс штраф за порушення.