Як пише Liga.Бізнес, з 1 липня 2020 року класифікація таких авто буде відбуватися не за окремим кодом (8703 90 10 10), а за кодами для нових (8703 80 10 10) та старих (8703 80 90 10) автомобілів, що зробить неможливим подальше використання пільги по звільненню від сплати ПДВ.
Раніше власників електроавтівок звільнили від ПДВ до 31 грудня 2022 року на ввезення до України електромобілів, але запровадили спеціальний режим їх оподаткування акцизним податком, що розраховується відповідно до ємності акумулятора.
Проте, коли УКТЗЕД (український класифікатор товарів зовнішньоекономічної діяльності) почали узгоджувати з системою опису та кодування товарів Всесвітньої митної організації, не було дотримано «елементарних правил законодавчої техніки». Адже нардепи не внесли в один із пунктів Перехідних положень Податкового кодексу нові коди, що й робить неможливим подальше використання пільги по звільненню від сплати ПДВ.
На думку автора статті, це завдасть непоправної шкоди електромобільній галузі й, найголовніше, підірве довіру до влади. Для врегулювання ситуації, найкращим було б накладення вето на цей закон та відправлення його на доопрацювання ВР, внесення пропозицій в закон про митний тариф щодо приведення у відповідність положень Податкового Кодексу з питань пільгового ввезення електромобілів на територію України.
Нагадаємо, у столиці влаштували рейд на нелегальних паркувальників. Біля Бессарабського ринку столиці спіймали аферистів, які збирали гроші.