У вівторок, 21 травня, в Києві прибрали білборди з рекламою гарячої лінії соціальної допомоги, які викликали невдоволення киян.
На рекламних щитах величезними літерами були написані дуже депресивні та похмурі фрази. На кшталт «Життя не має сенсу», «З депресії не вийти», «Буде лише гірше» та маленьким шрифтом номер психологічної підтримки.
Засновниця гарячої лінії підтримки – журналістка Яніна Соколова вже вибачилася за цей інцидент, пояснивши, що не помиляється лише той, хто нічого не робить. Вона ж помилилася та визнає це.
Відреагували на індицент і в Київрекламі. Там пояснили, що це не є соціальною рекламою, замовленою адміністрацією міста. Київреклама не сприяло її розміщенню і не несе відповідальності за неї.
Для багатьох киян дивні борди стали предметом жартів. В мережі гуляють знімки, де люди з посмішкою фотографуються біля «депресивних білбордів».
Психологи ж кажуть, що при розробці концепції реклами непродумано зворотній психологічний ефект. Людина в стані депресії прочитавши напис «Буде лише гірше», може ще глибше зануритися в панічний і депресивний душевний стан.