Про це свідчить дослідження GlobalLogic.
Багато українців під час війни почали використовувати соцмережі як джерело інформації.
Так, найпопулярнішим для цього виявився Telegram – його обирало 66% користувачів. Друге та третє місце за інформативністю зайняли YouTube (61%) та Facebook (58%).
Загалом наразі в YouTube зареєстровано понад 28 млн українських користувачів, в Instagram – понад 16,1 млн, у Facebook – 15,45 млн. TikTok має більше ніж 10,55 млн українських користувачів. В соцмережі для пошуку роботи LinkedIn на початку 2022 року мали акаунти близько 3,6 мільйонів українців.
Зазначається, що інтернет-користувачів стає більше не тільки в Україні, але й у світі. За минулий рік кількість користувачів соціальних медіа зросла на 227 млн. На початок липня 2022 акаунти в соцмережах мали 4,7 мільярда осіб – більш ніж половина загального населення планети.
Нагадаємо, український застосунок Obimy обігнав Tinder в App Store.