Про це розповіли ініціатори кампанії – зоозахисна організація UAnimals.
В межах кампанії створили банери, що пропонують уявити ситуацію, коли, наприклад, на вулицю викидають людину.
На банерах – “викинуті” діти, хлопці, дівчата та люди похилого віку і надписи, через які найчастіше відмовляються від домашніх улюбленців: “Вони передумали”, “Я став немодним”, “Вони від мене втомилися”, “Їм хотілося трошки іншого”, “Я просто набрид”.
Уявіть, що все це причини, через які люди викинули на вулицю дитину. Звучить як повна маячня, адже це занадто жорстоко. Проте для багатьох котів і собак це сувора реальність”, – пояснюють захисники.
Кампанію розробили спільно з агентствами BBDO Ukraine та Limelite.
Читайте також: Незвичайний рятувальник. Безпритульне кошеня дослужилось до звання майора