Якість і кількість: «АТБ» динамічно розширює торговельну мережу та нарощує товарообіг

12:28 17.07.2020

Перше півріччя 2020-го стало серйозним випробуванням на міцність як для українського бізнесу, так і для мільйонів громадян нашої країни. Пристосуватися до нових обставин і навчитися підтримувати гідний рівень життя в умовах нової реальності, що формується через коронавірус, жителям Києва сьогодні активно допомагає найбільша торговельна мережа України – «АТБ». Багаторічний лідер ритейлу забезпечує українців гарантовано якісними, свіжими та безпечними продуктами за доступними цінами.

Якість і кількість: «АТБ» динамічно розширює торговельну мережу та нарощує товарообіг

Зараз постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» є майже чотири мільйони громадян у 24 областях країни, включаючи й Київську. Їхня кількість постійно збільшується, оскільки компанія послуговується стратегією динамічного розвитку торговельної мережі, відкриває нові магазини, проводить модернізацію вже працюючих маркетів, розвиває логістичну інфраструктуру, підкорює нові регіони.

Так, тільки з початку поточного року в Україні прийняв перших клієнтів 61 новий супермаркет «АТБ». П’ятнадцять магазинів відкрили після капітальної реконструкції. У результаті карта присутності найбільшої за багатьма показниками (асортиментом, кількістю співробітників, числом магазинів, товарообігом тощо) торговельної мережі країни сьогодні налічує 293 населених пункти. У містах і селищах усіх областей України тепер працюють 1137 супермаркетів «АТБ».

Розширення торговельної мережі було заплановано ще в 2017 році та є частиною довгострокової стратегії. Вона містить у собі не тільки збільшення торговельних площ і товарообігу, але й впровадження найбільш передових інноваційних технологій у сфері енергозбереження, будівництва, архітектури. Під час зведення нових супермаркетів «АТБ» використовують концепцію енергоефективності. Такі магазини вирізняються  високим рівнем сервісу та комфорту. Станом на поточний місяць уже приблизно третина торговельних підприємств мережі «АТБ» працює в оновленому форматі.

Паралельно із цим корпорація продовжує розширювати та модернізувати свою логістичну інфраструктуру, яка зараз є однією з найбільш розвинених у країні. Цього року планують запуск ще двох мультитемпературних розподільних центрів європейського зразка у Львівській і Одеській областях. Їхня загальна кількість становитиме 11, що дозволить продовжити стрімко нарощувати обсяг товарообігу. Це означає, що ще більше громадян України отримає можливість купувати гарантовано свіжі продукти за демократичними цінами. 

За результатами шести місяців 2020 року корпорація «АТБ» збільшила товарообіг на 19% (порівняно з аналогічним періодом 2019-го). Зараз цей показник становить 70,7 млрд грн. (включаючи ПДВ і акцизи) проти 59,4 млрд у першому півріччі минулого року.

Варто зазначити, що настільки солідні темпи зростання товарообігу «АТБ» показує  не вперше. У 2017-му  цей показник становив 80,2 млрд грн. (із ПДВ), роком пізніше він виріс до 103,9 млрд грн., а у 2019-м склав 126,8 млрд грн. Завдяки такому зростанню створили десятки тисяч робочих місць, а мільйони гривень у вигляді податків і зборів спрямували в бюджети всіх рівнів, включаючи й нашу київську міську скарбницю. Ці  гроші йдуть на зарплати вчителям і медикам, на ремонт доріг, мостів, клінік і інфраструктури загалом.

Своєю головною місією компанія вважає безперебійну поставку якісних продуктів широким верствам населення. На прилавках магазинів «АТБ» на клієнтів чекає різноманітний асортимент – більш як 3,5 тисячі найменувань гарантовано якісних продуктів харчування та товарів першої необхідності. Цінова політика лідера вітчизняного ритейлу протягом усього періоду діяльності залишається незмінною – ціни в «АТБ» традиційно на 10–15% нижчі за середньоринкові.

«Ситуація з коронавірусом була краш-тестом для операторів продовольчого ринку, в тому числі й для нас. Вважаю, що ми гідно пройшли його. Для торговельної мережі ефективність, надійність, безпека є питаннями корпоративної стратегії. Більше того, сьогодні вони мають величезне значення для продовольчої й епідеміологічної безпеки країни», – підкреслив голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Цього року почав працювати перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. У всіх містах, де є маркети цієї мережі, весь процес: від приймання й обробки замовлення до адресної доставки – відбувається протягом однієї години. Для порівняння: це швидше за доставку піци у Києві кур’єром!

Для підвищення рівня безпеки клієнтів під час карантину (нині проходить його адаптивний період) компанія запустила сервіс попереднього замовлення. Тепер немає необхідності витрачати час на пошук  товарів у торговому залі та їхню оплату –  все можна зробити заздалегідь у режимі онлайн, а потім просто прийти до цього супермаркету і, витративши всього декілька хвилин, отримати зібраний спеціально для тебе пакет.

Великий Київ у Google News

підписатися