Які дороги і розв’язки побудують в кожному районі Києва

20:45 03.01.2021

У Києві сьогодні європейська щільність автомобілів на тисячу населення – 350–400 одиниць. Адже на 3-мільйонне місто зареєстровано близько мільйона автомобілів. Ще 200 тисяч – транзитних. Місто задихається від щільного трафіку – затори на дорогах міста стали звичайним явищем, причому спостерігаються вони практично по всьому місту і не тільки в традиційні години пік.

Які дороги і розв’язки побудують в кожному районі Києва

У новому Генплані передбачено будівництво нових доріг і розв’язок, щоб хоча б частково вирішити цю проблему. Аuto.24 розглянуло їх по кожному з 10 районів міста.

Печерський район

Запланована реконструкція Залізничного шосе, Дніпровського узвозу, розв’язки на перетині вулиці Бойчука з Залізничним шосе, будівництво розв’язки на перетині бульвару Дружби Народів з вулицями Старонаводницька та Лаврська.

У більш віддаленій перспективі – реконструкція та розширенням вулиці Іоанна Павла II, а також реконструкція моста Патона.

Солом’янський район

Для зниження навантаження на дороги району, новий Генплан передбачає вже в найближчі 7 років будівництво шляхопроводу через залізницю – продовження вулиці Суздальської до Повітрофлотського проспекту. Також заплановано продовження бульвару Вацлава Гавела до вулиці Щербаківського з будівництвом нового шляхопроводу через залізничне полотно. Таким чином, повинна вийти напівкільцева магістраль, яка розвантажить маршрут з Чоколовки на Нивки (вул. Брожки-Медова-Народного Ополчення-Ернста-Суздальська-Гавела-Щербаківська-Виговського).

Крім того, в перспективі 7 років очікується реконструкція з продовженням Відрадного проспекту до Кільцевої дороги (через вул. Симиренка і Трублаїні). Також заплановано будівництво дублера Голосіївського проспекту за рахунок продовження вулиці Луценка і будівництво нових магістралей вздовж залізничної гілки.

Крім того, багаторівневі перехоплюючі паркінги з’являться біля станцій метро “Вокзальна” і “Шулявка” – це дозволить розвантажити столичні дороги в центральній частині міста.

Голосіївський район

Під реконструкцію з розширенням підпадає Голосіївський проспект та проспект Науки, і вулиця Заболотного. У найближчій перспективі розширити і продовжити до вул. Федорова повинні і Залізничне шосе.

У перспективі (20 років) йде будівництво дублера Голосіївського проспекту (за рахунок продовження вул. Луценка), будівництво дублера Кільцевої дороги (від автодороги Київ-Чоп до автодороги Київ-Одеса) та продовження проспекту Заболотного до нового мостового переходу (він повинен з’явитися на південь від Південного моста, за Осокорками).

Нові багаторівневі розв’язки з’являться на перетинах Залізничного шосе з вулицями Толстого і Федорова, на перетині Кільцевої та Луценка, на приляганні проспекту Науки до Столичного шосе. Крім того, виїзд з вулиць Касіяна, Васильківська, Бурмистренко і Голосіївської площі на Голосіївський проспект також планується зробити за допомогою нових розв’язок.

Перехоплюючі паркінги заплановано побудувати біля станцій метро “Іподром”, “Деміївська”, “Либідська” і “Васильківська”, “Теремки”.

Перехватывающая парковка Выдубичи

Подільський район

За 7 років обіцяють реконструювати і трохи розширити вулиці Глибочицьку, Стеценка і Кирилівську. За цей час також планують закінчити будівництво Подільського мостового переходу, що трохи розвантажить Набережно-Рибальську вулицю, але може остаточно “запакувати” Набережно-Лугову. Правда, з часом в місті має з’явитися правобережний підхід до Подільського мостового переходу від вулиці Січових Стрільців до Межигірської, будівництво якого заплановано в 20-річній перспективі. Крім того, ситуацію на дорогах повинні поліпшити нові багаторівневі транспортні розв’язки, які заплановані на Межигірській в районі її перетину з вулицями Набережно-Лугова і Заводська.

Кілька багаторівневих транспортних розв’язок повинні побудувати на вулиці Стеценка – в районі перетину з проспектом Палладіна і в районі площі Валерія Марченка. Передбачена проектом нового Генплану також реконструкція з розширенням Подільського спуску.

Оболонський район

Трасу Великої Кільцевої дороги продовжать до Оболонського проспекту, причому завершити будівництво цієї дороги обіцяють вже в найближчій перспективі, за 7 років.

На цей же період заплановано будівництво кількох багаторівневих транспортних розв’язок на вулиці Богатирській – в районі її перетину з Полярною, Луговою і Великою Кільцевою. Крім будівництва розв’язок, Богатирську вулицю планують розширити. Також розширення обіцяють і для Вишгородської.

З’являться нові розв’язки і на перетині Великої Кільцевої з вулицею Сім’ї Кульженко і Мінським проспектом. Запланована реконструкція проспекту Бандери в районі платформи “Зеніт” і його перетину з Оболонським проспектом – тут теж повинні з’явитися нові транспортні розв’язки.

У більш віддаленій перспективі – будівництво нового північного мостового переходу, який забезпечить виїзд з Лівого берега на Велику Кільцеву дорогу, що дозволить трохи розвантажити існуючий Північний міст і проспект Бандери.

Також Генплан передбачає продовження Оболонського проспекту до Новокостянтинівської, що розвантажить Набережно-Рибальську вулицю. Але найцікавіше, що в новому Генплані заплановано будівництво нової магістралі, яка буде проходити від Богатирській вулиці до проспекту Перемоги і далі, до Великої Кільцевої.

Перехоплюючі паркінги повинні з’явитися біля всіх станцій метро цього району.

Шевченківський район

Містобудівники запланували будівництво нових розв’язок, які з’являться на вулиці Чорновола в місцях перетину з вулицями Січових Стрільців і Маршала Рибалка, а також з проспектом Перемоги.

В 7-річній перспективі планується розширення вулиць Іллєнка, Глибочицької, Щербаковського та Стеценка. А в 20-річній – розширення проїжджої частини вулиці Дегтярівська.

Перехоплюючий паркінг в районі розташується лише біля станції метро “Сирець”.

Святошинський район

Новий Генплан передбачає в цьому районі реконструкцію з розширенням вулиці Стеценка (в районі між проспектом Палладіна і вулицею Туполєва), реконструкцію з продовженням вулиці Чорнобильської (до вулиці Академіка Булаховського), а також реконструкцію з розширенням вулиць Святошинська і Жмеринська. Також в найближчій перспективі – будівництво розв’язки на перетині проспекту Палладіна з бульваром Вернадського і вулиці Академіка Єфремова, а також будівництво з’їзду вправо зі Святошинської вулиці на проспект Перемоги.

У більш віддаленій перспективі – будівництво дублюючої магістралі Великої Кільцевої за рахунок продовження вулиці Луценко до Житомирської траси.

Також в районі передбачається будівництво багаторівневих розв’язок на перетині проспекту Палладіна і вулиці Стеценка, Брест-Литовського шосе і вулиці Зв’язківців, проспекту Леся Курбаса та вулиці Сім’ї Сосніних.

Передбачено будівництво величезного, на 440 місць, перехоплюючого паркінгу в районі станції метро “Академмістечко”.

Деснянський район

Автомобілісти Троєщини давно чекають новий мостовий перехід, який стане додатковим “шлюзом” між цим житловим масивом і правим берегом столиці – і він з’явиться вже скоро. Він не тільки перекинеться через Дніпро, а й дотягнеться до проспекту Романа Шухевича. А через 20 років він досягне вулиці Алішера Навої.

Передбачає новий Генплан і реконструкцію вулиць Гната Хоткевича (від проспекту Гагаріна до вулиці Братиславська), Електротехнічна, яка вийде за межі міста і поєднається з трасою М01 (Київ-Чернігів).

Якщо говорити про багаторівневі транспортні розв’язки, то в найближчій перспективі вони з’являться на перетині вулиці Бальзака та проспекту Шухевича, вулиці Хоткевича та проспекту Гагаріна, а також біля станції метро “Чернігівська”. Після їх будівництва займуться зведенням розв’язок на Керченській площі і проспекті Шухевича/вулиці Братиславській і Драйзера.

Дарницький район

У новому Генплані передбачено розширення вулиці Бориспільська і реконструкцію проспекту Григоренка. Останній повинен стати частиною нової магістралі, що зв’язує Троєщину з Осокорками, і в ході реконструкції його не тільки розширять, але і продовжать до нової Кільцевої, яка пройде від нового південного мостового переходу до траси Київ-Харків.

Заплановано новим Генпланом і продовження вулиці Тростянецької до вулиці Старобориспільської, що дозволить створити додатковий транспортний зв’язок між Харківським шосе і Бориспільською вулицею.

У найближчій перспективі планується і реконструкція з продовженням вулиці Колекторної, створення зв’язку між вулицями Празька і Ялтинська.

Заплановано будівництво двох перехоплюючих паркінгів – біля станцій метро “Бориспільська” і “Харківська”. А також багаторівневих розв’язок на Харківській площі і на перетині Бориспільської вулиці з Харківської трасою.

Дніпровський район

Саме в цьому районі планується лівобережна сторона нового мостового переходу через Дніпро, через який буде організований виїзд на проспект Шухевича. В майбутньому планується зробити цю магістраль дорогою з безперервним рухом, для чого її продовжать і побудують на ній багаторівневі розв’язки, з яких можна буде потрапити на бульвар Перова, на Братиславську вулицю, на вулицю Микитенка та Стальського, а також на Лісовий проспект. Крім того, багаторівнева розв’язка запланована на Дарницькій площі, яка сьогодні вважається однією з найскладніших для проїзду.

У віддаленій перспективі в районі заплановано продовження вулиці Стальського до вулиці Волкова і далі до Броварського проспекту. Крім того, в планах містобудівників – з’єднання вулиць Празька і Ялтинська, що об’єднає розділені Дарницьким вокзалом мікрорайони Стара і Нова Дарниця.

Передбачається створення перехоплюючих паркінгів, які з’являться біля станцій метро.

Ідеї ​​щодо реконструкції столичних доріг, які втілені в новому Генеральному плані столиці, звичайно, не врятують місто від заторів. Але хоча б частково зможуть розвантажити найбільш”запаковані” дороги столиці. Головне, щоб ці ідеї втілилися в життя, а число автомобілів не росло згідно з розрахунками проектувальників.

Нагадаємо, на ключових вулицях столиці інтенсивність транспортних потоків у жовтні 2020 року зросла на 1,38% у порівнянні з даними за минулий рік. 

Великий Київ у Google News

підписатися