За даними економічного інституту, косметика, мода та електроніка входять до числа найпопулярніших категорій подарунків, які купують у цей святковий сезон.
За даними аналітичної платформи Statista, напередодні Різдва та в самому розпалі передноворічних покупок Німеччина стане найбільшим споживачем подарунків у Європейському союзі у святковий сезон.
Очікується, що у 2025 році роздрібні витрати в Німеччині у різдвяний період досягнуть приблизно 85,24 мільярда євро.
Франція посідає друге місце з оціночною вартістю 71,65 мільярда євро, а Італія – більш ніж з 43 мільярдами євро.
У Європі Великобританія посідає перше місце: згідно з опитуванням PwC, прогнозується зростання на 3,5% з 2024 року, незважаючи на повільний початок святкового сезону.

Однак цього року подарунки можуть виявитися дорожчими, оскільки, за оцінками Євростату, річна інфляція в єврозоні в листопаді 2025 року становитиме 2,2%, що вище за показник 2,1% у попередньому місяці.
«Очікується, що витрати у святковий період відображатимуть обережний підхід, що характеризується чутливістю до цін та перевагою доступних задоволень», — йдеться у нещодавньому прогнозі Інституту економіки Mastercard.
Які подарунки користуються найбільшою популярністю у країнах ЄС?
За даними економічного інституту, косметика, мода та електроніка входять до числа найпопулярніших категорій подарунків, які купують у цей святковий сезон.
В останньому кварталі 2024 року жителі Чехії найбільше витрачали на косметику, тоді як поляки віддавали перевагу ювелірним виробам та годинникам.
Тим часом, іспанці найбільше інвестували у старі речі, а італійці — у побутову техніку.
Чехи також витратили найбільше європейців на ігри та іграшки.


