Найпопулярнішими дорослими книжками цьогоріч стали ромкоми «Книголюби» та «Пляжне чтиво» Емілі Генрі (у форматі пейпербеку), трилер «Санаторій» Сари Пірс та новела «Нічна зміна» М. Л. Ріо. Найпопулярніша дитяча позиція — «Мінірозмальовка Пушин» від Клер Белтон.
Цього разу на Арсеналі трохи змінилася аудиторія: завітало більше підлітків та чоловіків. Підлітки найчастіше звертали увагу на фентезі та питали про манґу. Молодь купувала трилери та квірні книжки, а старше покоління шукало детективи та ромкоми. Якщо говорити про тематику, читачів цікавили книжки на відпочинок (зокрема пейпербеки), трилери та література для дітей на літні канікули.
Нас здивували продажі психологічного трилеру «Хочу покласти всьому край» — попри специфічний сюжет книжка мала успіх у читачів вже другу виставку поспіль, – зазначають у видавництві. – Якщо порівнювати з продажами в онлайн-магазині, на фестивалях у нас краще продаються книжки в м’яких обкладинках. На Арсеналі в дитячій категорії активно купували книжки про кицю Пушин, тоді як на сайті вони мають менший попит.

Всього на Книжковому Арсеналі цьогоріч у ARTBOOKS купили більш як 1000 книжок. Зростання за рік склало 10,72%. Середній чек — 487 грн.
У нашій події «Як ми стали видавцями манґи» взяли участь приблизно 75 гостей фестивалю віком 20–35 років. Учасникам розмови розповіли про те, як вдалося налагодити співпрацю з KODANSHA LTD, найбільшим видавництвом Японії, як побудована робота над перекладом манґи. Поговорили про те, які існують бар’єри для випуску манґи в Україні та чому офіційний переклад має значення
Довідка про компанію:
ARTBOOKS – видавництво, що працює з 2015 року. Спеціалізується на випуску світових бестселерів для дорослих та дітей. Є офіційним видавцем LEGO, Roblox, FORTNITE та Minecraft в Україні. У 2025-му оголосили про співпрацю з KODANSHA LTD. — найбільшим видавництвом манґи в Японії.