Про це нагадує Центр комунального сервісу та просить не зволікати із вчасною передачею даних, о вони необхідні для отримання коректних нарахувань за послуги з постачання теплової енергії, гарячого водопостачання та централізованого водопостачання.
Споживачам, у яких встановлено бойлер, показання лічильників води також необхідно передавати щомісяця, навіть якщо вони незмінні.
Зазначається, що для киян, які вимушено залишили свої домівки та не мають можливості вчасно передати показання лічильників, нарахування здійснюють за середнім обсягом споживання – на підставі даних попередніх періодів щодо кожної квартири.
Після надання споживачем уточнених даних показники скоригують і зроблять перерахунок.
Нагадаємо, що передати показання та отримати консультацію щодо нарахувань та перерахунку можна будь-яким із зручних способів:
- Особистий кабінет на нашому сайті (https://cks.com.ua/cabinet)
- (044)247-40-40 – для консультацій та передачі показань;
- 0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
- 10 стаціонарних номерів телефонів та інші дистанційні канали комунікації за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Раніше “ВК” писав, що робити, якщо прийшов час робити повірку лічильників під час воєнного стану.