Також кияни можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на облік.
У Центрі комунального сервісу розповіли, як споживачі можуть дистанційно внести показання:
– особистий кабінет споживача;
– особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго (гаряче водопостачання);
– особистий кабінет Київводоканалу (холодне водопостачання та водовідведення гарячої води);
– мобільний додаток «Комуналка»;
– телефон Call-центру: (044) 247-40-40 та мобільні номери;
– безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з моб.);
– чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
– додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів.
Читайте також: Шахраї маскуються під працівників “Київгазу”
У разі необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів.
Нагадаємо, якщо у вас у квартирі встановлений бойлер та ви не користуєтесь послугою постачання гарячої води, все одно обов’язково треба щомісяця подавати показання лічильників, навіть якщо вони не змінилися.