Якщо у вас виникла плутанина, чому за гарячу воду та водовідведення показання лічильників треба вносити окремо, то варто зауважити, що ці дві послуги надають абсолютно різні компанії.
Гарячу воду до будинку постачає «Київтеплоенерго», а відведення стічних гарячих стоків забезпечує «Київводоканал».
Саме тому сплачувати за послуги та передавати дані необхідно у дві різні організації.
Передача показань за постачання гарячої води здійснюється через:
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• особистий кабінет на сайті «Київтеплоенерго»;
• у чат-боті Telegram та Viber;
• мобільний додаток «Комуналка» (завантажити можна у App Store чи Google Play);
• телефон 0 800 404 407 та (044)247-40-40.
Передати показань за гаряче водовідведення можна через:
• особистий кабінет «Київводоканалу»;
• особистий кабінет на сайті Центру комунального сервісу;
• мобільний додаток «Київводоканал цифровий»;
• мобільні додатки Viber і Telegram;
- номер контакт-центру: (044)202-02-02 або (044)247-40-40.
Раніше «ВК» писав, як діяти, якщо у вас індивідуальний лічильник газу, але ви не проживаєте вдома.